tirsdag 23. juni 2009

nok å gjøre....


her hjemme er det nok å gjøre om dagene...
for et par mnd siden reiv jeg ned all brystning som var på soverommet vårt... jeg syntes ikke det er noe pent,og jeg vil heller ha en glatt overflate.ikke likte jeg den fæle blåfargen som var på veggene heller...
nå driver jeg iallefall å legger over ny strie på veggene. skal males i en dus fin farge etterhvert... det blir også en tapet på den ene veggen,med litt mønster og farger. har ikke helt bestemt meg for hvilke farger jeg vil ha ennå,men finner vel ut det....dette er noe jeg driver å ordner med når været ikke er helt på topp.
Når det er bra vær er jeg ute og maler verandaen... har endeli fått vasket og spylt den ferdig,og har malt en side allerede... julie begynte også på dukkestua si idag.. dette blir så fint så.. legger ut noen bilder senere om hvordan vi ligger ann med malingen..
har iallefall nok å henge fingrene i denne sommeren... Puh....

Ingen kommentarer: