tirsdag 30. juni 2009

flatt dekk.....


Idag da jeg var på vei til jobb sa det plutselig PANG i dekket mitt og bilen min begynte å riste...Æsj,møkk og NEI NEI NEI.... jeg hadde punktert...
da jeg sitter i telefonen med jobben kommer en arbeidskollega (Camilla)like bak meg,så jeg er heldig å få sitte på med henne. Bilen får vente til jeg er ferdig på jobb. Jeg var også så heldig at jeg fikk reise litt før fra jobb så jeg kunne orden bilen min. Stian kunne ikke hjelpe til siden han jobber hele kvelden i butikken...
Min kjære snille nabo og svigerinne Guro kom å hentet meg på jobben. Hun hadde også en jekk i bilen sin,så vi reiste hjem til meg og hentet et piggdekk... (har ikke reservedekk siden jeg har punktert dette også)
Vi jenter klarer det meste hvis vi bare må, jeg fikk jekket opp bilen og begynte å skru ut mutterne. den siste satt jo så klart helt fast,men idet jeg står å hopper på hjulvinna med hele min vekt stopper et par gutter og spør om vi trenger hjelp. hadde lyst til å si nei jeg siden jeg var så godt igang,men de fikk lov til å hjelpe oss da. De var til stor hjelp når de først fant ut hvilken vei de skulle skru.. he he...
fikk en klem som betaling iallefall:)
etter dette føler jeg at jeg kan klare alt... og neste gang jeg punkterer skal jeg gjøre alt helt selv:)

1 kommentar:

Guro..=) sa...

hehe.. Bra skrevet (reservehjulet er da også punktert! ) haha :P

Neii, jenter kan hvis dem vil =D