torsdag 18. juni 2009

hva skjer.....??

hva skjer her om dagene da?????
Stian jobber fortsatt som daglig leder i Ark.
Jeg jobber som vikar i hjemmebaserte tjenester på Årnes.
Julie og Kevin går i barnehagen,og Julie begynner på skolen til høsten.
Vi jobber nesten hele juli,men tar oss 3 uker med ferie før Julie begynner på skolen.
Vet ikke helt hva vi skal gjøre i ferien ennå,men vi tar ting litt på sparket. Amadeus dyrepark og andre dagsturer blir det masse av iallefall... :)
Guro og Jan-Ståle har funnet en dato for bryllupet sitt også. Det blir 17 juli 2010. Da skal Julie være brudepike og Kevin være ringbærer.Kjempe gøy:)
Jeg skal få lov til å ta bilder av brudeparet,så driver å ser meg om etter billig kamera utstyr om dagen. Trenger stativ,ekstra blitz og litt annet... noen som har forslag om hvor jeg kan finne dette billig er jeg takknemlig for det:)
ellers er alt ved det samme gamle her hos oss...
sitter akkurat nå å tar meg et glass rødvin,og bare slapper av...
Både jeg og Stian har fri imorgen,så ikke noe stress for å komme seg avgårde på jobb:)
godt er det ja..
ha en flott kveld alle som er innom:)

Ingen kommentarer: