mandag 2. februar 2009

første dag i barnehagen...

Idag har Kevin hatt sin første dag i barnehagen. Han er begynt på bolla pinnsvin, og det har gått greit idag. var der i ca 2 timer og det var masse nye ting å utforske. han fikk spise litt med de andre barna,så dro vi hjem for å sove dupp.
imorgen skal han få sove i barnehagen mens jeg og stian tusler litt rundt.
er rart å måtte gi slipp på han allerede nå, skulle gjerne tatt meg råd til å ha noen mnd til hjemme med han,men må nok ut og tjene penger.
siden jeg jobber som vikar kan jeg iallefall ta meg en dag hjemme innimellom, så får jo vært litt mer sammen med han.godt er det:)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Uff, ja...
Husmor skulle vært et godt betalt yrke, her i landet.
Det hadde iallfall passet meg ypperlig, et par år til.
Men det går jo alltids bra, da.
:)
Klem.

Anne Kjersti sa...

SKal se han kommer til å stortrives i barnehagen! =)Grattis med første dag!!!
Husmoryrket hadde vært flott en dag innimellom om det var betalt ja ;-)