torsdag 19. februar 2009

Utfordring fra Anne Kjersti.

Er litt sent ute med dette, men bedre sent enn aldri...


Ti ting du (sannsynligvis) ikke visste om meg:

1: Jeg er faktisk redd for store folkemengder.Og syntes det er litt skummelt å møte nye mennesker.

2: Jeg er redd for å dumme meg ut.

3: Jeg ønsker meg hund og katt.(men siden stian er allergisk blir det vanskelig)

4: Jeg elsker å gå gravid og ikke minst føde.( er det flotteste som kan skje)Men tror ikke jeg orker flere barn. ( skulle vært surrogatmor jeg)

5: Jeg har en liten drøm om å bli allmennlege og starte eget legekontor hjemme. men er en lang vei å gå,og koster for mye.

6: Jeg kjørte rally cross da jeg var 16. Syntes det var dødsmorro, men tror nok ikke jeg hadde turt idag.

7: Jeg elsker å se på tegnefilm.

8: Jeg blir adri fornøyd med huset våres. Alltid en vegg jeg vil male eller et rom jeg vil pusse opp, og når det er gjort vil jeg gjøre det på nytt.

9: Jeg hater rot, men orker ikke rydde hele tiden.så går rundt og irriterer meg over alt rotet istedet.

10: Jeg gikk på sangskole på barneskolen og var med ungdomskoret i nannestad da de satte opp Sound of music. Jeg var også med da de satte opp Les miserable.


Da var det gjort.... :)

2 kommentarer:

Mocca's blogg sa...

hm.. den var fin! er ingen tvil om at vi er søstre! bortsett fra det med barn, for der har jeg ingen erfaringer.. men ellers er vi jammen like :) også kan du være lege og jeg terapeut. åpner klinikk på vormsund da vettu;) kommer til å bli bra det:D

Hege sa...

he he... det hadde vært morro det vettu... :) bare vente 10 til 15 år så kansje jeg er blitt lege. ting tar tid:)