lørdag 24. januar 2009

oppdateringer...

da har jeg ikke skrevet på en stund igjen.. men her er litt oppdateringer på hva som har skjedd den siste tiden..
jeg har begynt å jobbe,og trives kjempe godt. alle jeg jobber med og alle brukere er kjempe hyggelige.så neste uke begynner jeg å reise rundt alene. blir veldig spennende.
Stian er hjemme i pappaperm og han koser seg masse med det. både far og sønn er så blide når jeg kommer hjem.
Kevin har utviklet seg masse den siste tiden.og det siste er at han har begynt å reise seg opp etter møbler.han er en gutt med masse mål og veldig lite tålmodighet så vi har virkelig masse å stri med om dagen.men han er stort sett i godt humør.han har også fått barnehageplass fra 2 feb, så det blir spennede. jeg gruer meg masse til det, syntes han er altfor liten til å begynne i barnehage, men det går nok bra:)
Julie har også mistet sin andre tann idag. den har vært veldig løs et par dager nå,så plutselig kommer hun med tanna i hånden og smiler. så nå er det veldig morsomt å prøve ut hva som går igjennom hullet. lillefinger,sugerør,blyanten og masse annet:)

2 kommentarer:

Mocca's blogg sa...

så bra du trives i ny jobb og så gøy at Kevin reiser seg og at Julie mistet enda en tann! :D Morsomt at det skjer ting :)Koselig at Stian har pappaperm da;) alt er så hyggelig! hehe.. kose dere med snøen i helgen! ;) jeg får komme en tur på besøk snart og. bare håpe det minker med all den hvite d**** som ligger på bakken :P hehe.. bilen min liker ikke den seh ;) vi snakkes. kos og klem*

Unknown sa...

Så godt å høre, at du trives!
Det er en slitsom, men spennende og fin jobb, hjemmesykepleien!
Og ja... spennende tid på babyfronten og, ser jeg.
Så flink gutt!
:D
Også så spennende med tannfelling!
*sukk*
Klem.