tirsdag 15. september 2009

Trist.


Dette ble en veldig trist kveld. Fikk akkurat en telefon med beskjeden om at min kjære oldemor har forlatt oss. Hun sovnet stille inn igår morges. Med nesten 100 år har hun levd et langt liv. Og hun har fått en stor familie. Selv om jeg ikke har sett oldemor på noen år har hun en stor plass i hjertet mitt. Hun feiret alltid jul og nyttår med oss når vi var små. Og hver sommer dro vi til henne. Så mange minner.... Hun var den som lærte meg å strikke og hver gang jeg lukter hjemmelaget mat tenker jeg på alle de gangene hun stod ved ovnen for å servere oss ungene litt ordentlig mat. Uff... Det blir en tung uke nå frem til begravelsen. Hvil i fred mor.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Frysninger over hele meg...
Sånt er trist, vennen.
Ta vare på de gode minnene.
Det er jeg sikker på at du gjør.

Stor klem, til dere!

Mocca's blogg sa...

takk, det var fint skrevet! :o) livets gang får vi ikke gjort så mye med, noen ganger må vi bare følge den.. blir godt å komme dit på tirsdag. klem*