tirsdag 14. april 2009

sine første skritt....

Da har Kevin tatt sine første ustøe skritt alene.
Han har gått rundt bord og andre ting en stund nå, og han elsker å løpe og gå når vi støtter han. Da jeg satt på gulvet med ungene igår reiste han seg opp og støttet seg på meg mens han gikk rundt og rundt meg.Plutselig kjente jeg at han ikke støttet seg på meg lenger,og da jeg snur meg for å se er han ute å vandrer på egenhånd.
Han klarte ca 8 skritt alene før han datt ned på rumpa.. Så stolte som vi alle var:) Kevin lo og klappet mens mor selv måtte felle en tåre:)
Rart hvor fort tiden flyr... Snart har han fått skikkelig dreisen på dette og løper rundt ihuset... Spennende:)

(tenk at han var så liten)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh... ble rørt selv, jeg.
Så utrolig moro!
:)
Gratulerer med de første skrittene!
Da er det bare å begynne å løpe!

Mocca's blogg sa...

å!! så gøy, GRATULERER kjempemasse! blir både rørt og stolt jeg og:o) hehe.. dere får ta en tur snart så tante får se også;) kos og klem*