onsdag 1. april 2009

Aerobic striptease...



Da er våren her og sommeren nærmer seg.. Og da er det vel på tide å stramme opp rumpe og lår til bikinisesongen.. Har nå fått meg en treningsvideo med Carmen Electra hvor man får bade trent og øvd seg på litt striptease.. Er så gøy å trene når det ikke blir kjedelig.. Og jeg er jo en gammel danser, så godt å få tøyd ut kroppen litt igjen... Jeg orker ikke reise på treningsstudio for å trene,så dette er en perfekt løsning for meg:) bare prøve å få trent et par ganger i uka nå, så kansje man kan se resultater snart:)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Oi... det hørtes gøy ut!
:)
Hvor har du fått tak i den?

Spent på å høre om det fungerer.

Hege sa...

er kjempe gøy... :)
har bestilt den fra usa.. hmv.com
skal holde deg oppdatert jeg.. har tenkt å bestille dvd nr 2 etterhvert også. er litt mer avansert...

jeg kjenner iallefall at kroppen jobber... så denne virker nok:)

Unknown sa...

Hvordan går det?