torsdag 19. mars 2009

morgenkos...

Når barna er syke og alle i huset sover dårlig hele natten,går det fort utover humøret resten av dagen også. De siste dagene har vi gått å vært grettne og litt småirriterte på hverandre. ikke blitt så mye av hverken kos eller klem. Inatt sov jeg alene i senga vår siden stian la seg til å sove nede på gjesterommet, et forsøk på litt sammenhengene søvn.
Jeg er en person som trenger mye kos jeg da, så mens Kevin lekte på gulvet idag tidlig gikk jeg å vekte stian for litt kos. Så vi lå å slumret og bare holdt rundt hverandre helt til Kevin begynte å kjede seg... (5 min varte det)
Idag er iallefall humøret mye bedre og tålmodighetenvarer lenger. Så neste gang vi er litt på bånn er det bare 5 min med kos som skal til for å få en litt bedre dag....
Ha en flott dag alle sammen.. :)

Ingen kommentarer: