lørdag 28. mars 2009

Chios...


Idag har jeg og Stian endelig bestilt oss en reise for oss to...Vi har ikke vært på ferie uten barn på 6 år så føler nå at vi trenger det..
Turen går til Chios i Kreta, og det skal visst være et rolig sted med masse kultur. Vi leier vel oss en Scooter og farter litt rundt for å titte og ta masse bilder så klart. Er masse gamle klostre og landsbyer å se.. Gleder meg..
Ungene blir hjemme her de første dagene siden mamma og Morten kommer hit og passer de.. Så blir de kjørt til Lise og Øyvind og blir der resten av tiden..
Gruer meg til å være så lenge borte fra de,men blir nok ekstra godt å få de hjem igjen også... er 7 uker til vi reiser så har masse tid til å forbrede seg på..
Jeg og Stian gleder oss iallefall masse til å få litt alene tid og virkelig nyte hvrandre en hel uke:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, og gratulerer tur til Chios :) Alenetid er kjekt og Chios er et bra sted å tilbringe den. Jeg ville bare si at Chios ikke er på Kreta. Chios er Hellas 5. største øy og ligger like utenfor kysten av Tyrkia med en times båttur til Cesme. Håper ikke jeg ødelegger feriegleden med å si det... :-s

Hege sa...

hei du...
takk for det:) Jeg fant ut det rett etter jeg hadde skrevet innlegget mitt her, så ingen fare for at noen ferieglede er borte.. Vi gleder oss masse uansett vi...