tirsdag 3. november 2009

Kraków, Polen


Jada...
Da sitter jeg atter engang igjen hjemme som seminarenke... (det kalles jo jaktenke når gubben er på jakt,så hvorfor ikke et navn for oss med menn som er på seminar??)
Dere ser jo på overskriften hvor Stian har reist denne gangen,og det er sikkert veldig et veldig spennende sted å reise til.Håper de koser seg alle sammen...
Stian skulle kjøpe med noe fint så gleder meg til han kommer hjem igjen på torsdag:)
Imens får jeg bruke tiden på jobb og på å kose meg max med ungene.Litt alenetid etter barnetv er ganske godt det også.Og ikke minst er det godt å kunne savne hverandre litt:)

Jeg og ungene har kost oss masse idag.Vi har hatt besøk av Guro,og vi har laget sveler til middag. Det er så lenge siden vi har spist,så det var kjempe herlig:)

Nå er ungene trygt i drømmeland,og jeg har ryddet og feid stua,gangen og kjøkkenet for leker og matsmuler.
Det er virkelig utrolig hvor mye rot det blir av å ha barn... Og jeg er vel ikke den som slår så hardt ned på at de skal rydde etter seg.(kunne vel blitt mye flinkere der) Men ungene har det jo så morro,og og de blir jo store en gang.Leker blir vel byttet ut med sminke,playstation og pc.
Så imens får vi se alt rotet litt mellom fingrene...(jeg har jo litt orden da,så noe må de rydde selv)

Ingen kommentarer: