fredag 28. august 2009

Noe nytt...

Siden jeg jobber som vikar i hjemmebaserte tjenester er det veldig opp og ned med hvor mye jeg jobber. Etter sommeren nå har det nesten ikke vært ledige vakter på dagtid,så økonomien vår har skrantet endel nå.
Selv om jeg elsker å jobbe i HBT er jeg nødt til å finne meg en fulltidsjobb som garanterer en fastlønn hver mnd.
Men å finne en fast jobb idag er ikke det letteste når man ikke har fullført utdannelsen sin.
Men jeg søkte på jobb som rengjører på eurosenteret i vormsund,og har fått nyss om ledig stilling som telefonselger til bedrifter på Gul.no.
Jeg har jobbet i begge yrkene før,så har erfaringen,men er jo ikke drømmejobben akkurat.
Men når man trenger pengene må man bare gjøre det beste ut av det.Har også fått nyss om en vaskejobb gjennom ei venninde,og der er det gode muligheter.Godt betalt og fin arbeidstid. helg bare hvis man ønsker det....


Får jeg meg en fast jobb snart går det iallefall ann å spare litt penger,og ikke bekymre seg over om man klarer å betale regningene hver mnd.

Men,men... dårlig råd eller ikke så har jeg et flott liv med mann og barn,og så lenge vi og familien er friske har man ikke så mye å klage over:)

1 kommentar:

Anne Kjersti sa...

Hvis du har lyst på vaskejobb, kan du få en her :)