tirsdag 12. mai 2009

11 dager til avreise...

Idag er det bare 11 dager igjen til jeg og Stian tar vår første ferie alene på 6 år.
Gleder meg helt sykt til å komme ned til varme og sol.Bare slappe av på stranden og tenke bare på ingenting... Kansje bli litt brun også...
Vi har jo hatt barnefri en helg i ny og ne,men aldri vært borte mer enn 3 dager.Dette blir en helt ny og rar opplevelse. Kommer vel til å savne ungene så mye etter et par dager,at man bare lengter hjem. men er vel sånn det skal være;)
Imorgen skal jeg iallefall ut og handle meg en ny bikini og en fin kjole eller no. må ha noe nytt når man skal bort:)
Her er et bilde av oss sist vi var på tur sammen... 7 år siden det gitt...

2 kommentarer:

Anne Johansen sa...

god tur :)

Anonym sa...

Heldig griser.. jeg vil også dra på tur^^, vakkert bilde av dere to :)